
Nowy zawód w marketingu – The rise of AI Operator
W najbliższych latach będziemy świadkami zmian porównywalnych do powstania internetu – ta rewolucja to sztuczna inteligencja, która w jednym z pierwszych kroków dotknie branżę marketingu.
W najbliższych latach będziemy świadkami zmian porównywalnych do powstania internetu – ta rewolucja to sztuczna inteligencja, która w jednym z pierwszych kroków dotknie branżę marketingu.
Jako klienci jesteśmy codziennie wręcz zalewani falą materiałów reklamowych. Wiadomości sms, e-maile, banery i komunikaty wyświetlające się na portalach internetowych. Listy otrzymywane pocztą tradycyjną i
Facebook pracuje nad automatycznym oznaczaniem obraźliwych materiałów w transmisjach na żywo. Chce w większości oprzeć ten mechanizm na sztucznej inteligencji, która będzie monitorować content –
AI Writer to sieć neuronowa, której architektura AI wzorowana jest na ludzkim mózgu. Jest zdolna nauczyć się pisania unikalnych artykułów marketingowych potrzebnych do SEO. Co
Google Answer BoxMechanizmy samouczące i rozbudowane sieci neuronowe nie są już tylko ciekawostką. Za każdym razem, gdy zadajemy pytanie do wyszukiwarki Google za poprawne zrozumienie
Google jest jednym z liderów rozwoju sztucznej inteligencji. Swoje systemy AI wdraża w wielu obszarach życia. Jeden z nich od jakiegoś czasu działa już w wyszukiwarce Google. Nazywa się RankBrain.
Największa zmiana polega na wprowadzeniu pięciu nowych guzików w formie emotikonów. Są to „Love,” „Haha,” „Wow,” „Sad,” i „Angry”. Facebook nazywa je Reakcjami (ang. Reactions)
Dark Social to pojęcie stworzone przez Alexis C. Madrigal, redaktora The Atlantic. Oznacza linki, którymi dzielimy się między sobą niekoniecznie klikając w buttony social mediowe,
Pamiętacie scenę z „Raportu mniejszości”, kiedy Tom Cruise przemierza galerię handlową, a jego gałki oczne są skanowane przez setki maszyn po to, aby zaserwować mu