Inteligentna, spersonalizowana reklama za 13 lat?

Bądź na bieżąco.

Pamiętacie scenę z „Raportu mniejszości”, kiedy Tom Cruise przemierza galerię handlową, a jego gałki oczne są skanowane przez setki maszyn po to, aby zaserwować mu spersonalizowaną reklamę?  – podobne rozwiązania mają stać się powszechne już w 2029 roku.

Mikrosensory umieszczone na plakatach, billboardach będą potrafiły zidentyfikować ludzi dzięki chipom w komórkach, kartom kredytowym albo innym rzeczom osobistym, które mogą stać się powszechne np. smartwatch’e. W zależności od naszego stylu życia, naszych zainteresowań i innych zebranych danych reklama będzie wyświetlana w bardzo spersonalizowany i dostosowany sposób.

 

Spersonalizowane reklamy dźwiękowe w głośnym mieście? To nie problem wyślemy Ci spersonalizowaną ścieżkę dźwiękową, trafiającą w określony punkt Twojej lokalizacji, tak abyś tylko Ty mógł to słyszeć.

Swoboda do wolności oraz aktywiści potępiający i walczący z wykorzystywaniem takiej technologii przegrają z potrzebą biznesu.

Takie i inne rzeczy wydarzą się na świecie w 2029 r. wg danych zebranych przez portal www.futuretimeline.net

Picture of Hubert Dąbrowski

Hubert Dąbrowski

Ekspert i pasjonat wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie.

czyli parę słów o sztucznej inteligencji
AI Marketing - blog sztuczna inteligencja w biznesie i marketingu
AI Marketing - blog o sztucznej inteligencji

AI Marketing to specjalistyczny blog poświęcony zastosowaniom sztucznej inteligencji w biznesie i marketingu. Odkryj najnowsze trendy, analizy i innowacje w dziedzinie AI. Dowiedz się, jak technologia ta rewolucjonizuje świat biznesu i jak możesz ją wykorzystać w swojej firmie

zapisz sie na Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać ciekawe nowości o sztucznej inteligencji