Pamiętacie scenę z „Raportu mniejszości”, kiedy Tom Cruise przemierza galerię handlową, a jego gałki oczne są skanowane przez setki maszyn po to, aby zaserwować mu spersonalizowaną reklamę? – podobne rozwiązania mają stać się powszechne już w 2029 roku.
Mikrosensory umieszczone na plakatach, billboardach będą potrafiły zidentyfikować ludzi dzięki chipom w komórkach, kartom kredytowym albo innym rzeczom osobistym, które mogą stać się powszechne np. smartwatch’e. W zależności od naszego stylu życia, naszych zainteresowań i innych zebranych danych reklama będzie wyświetlana w bardzo spersonalizowany i dostosowany sposób.
Spersonalizowane reklamy dźwiękowe w głośnym mieście? To nie problem wyślemy Ci spersonalizowaną ścieżkę dźwiękową, trafiającą w określony punkt Twojej lokalizacji, tak abyś tylko Ty mógł to słyszeć.
Swoboda do wolności oraz aktywiści potępiający i walczący z wykorzystywaniem takiej technologii przegrają z potrzebą biznesu.
Takie i inne rzeczy wydarzą się na świecie w 2029 r. wg danych zebranych przez portal www.futuretimeline.net