Smaki sztucznej inteligencji. Jak AI wspiera w rozwoju żywności?

Sztuczne Inteligencja Rozwój żywności
Picture of Hubert Dąbrowski
Hubert Dąbrowski

Ekspert i pasjonat wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie.

Bądź na bieżąco.

newsletter o sztucznej inteligencji.

Największy na świecie producent przypraw ma nadzieję, że sztuczna inteligencja pomoże mu stworzyć nowe smaki, aby urozmaicić nasze dania.

McCormick & Company istnieje od 130 lat i produkuje szeroką gamę przypraw i dodatków. Po wielu latach wydaje się, że ludzkim umysłom firmy brakuje pomysłów. Lawrence Kurzius, dyrektor generalny McCormick, powiedział:

„Wykorzystanie sztucznej inteligencji przez McCormick podkreśla nasze zaangażowanie w innowacje oparte na wnikliwości i zastosowaniu technologii przyszłości w celu ciągłego ulepszania naszych produktów i wprowadzania nowych smaków na rynek. Jest to jeden z kilku projektów, w którym chcemy wykorzystać nowe technologie. „

Nowa linia stworzona przez sztuczną inteligencję będzie nazywana „One” i pojawi się na rynku jeszcze w tym roku. Linia ta, skoncentrowana będzie na popularnych daniach jednodaniowych, będzie zawierać smaki, takie jak polędwica wieprzowa Bourbon i kurczak toskański.

McCormick współpracuje z IBM, który wspiera w rozwiązaniach AI.

Kathryn Guarini, wiceprezes ds. Badań przemysłowych w IBM, skomentowała:

„Współpraca IBM Research z McCormick ilustruje nasze zaangażowanie w pomaganie naszym klientom i partnerom we wprowadzaniu innowacji w różnych branżach. Łącząc głębokie dane McCormicka i wiedzę naukową i smakową, z możliwościami AI firmy IBM, pracujemy razem, aby odblokować granice kreatywności i przekształcić proces rozwoju żywności i smaku. ”

Rozwój żywności – szybka nauka sztucznej inteligencji o procesach i trendach

AI została przeszkolona w zakresie danych o surowcach, przyprawach, sprzedaży, prognozach trendów i testach konsumenckich produktów. Opierając się na tych informacjach, AI może sformułować, co według niej będzie udanym smakiem.

Obecnie firma przechodzi około 50-150 powtórzeń nowego produktu. Po tym procesie testuje się go z ekspertami ds. sensorycznych i konsumentami, co może potrwać do sześciu miesięcy.

McCormick uważa, że ​​wykorzystanie sztucznej inteligencji pomoże skrócić czas rozwoju produktu o około dwie trzecie dotychczasowego czasu.

Z dobrych źródeł wiemy, że dania tworzone przez szefów kuchni, którzy sugerowali się danymi, przedstawionymi przez sztuczną inteligencją były rewelacyjne. Pytanie czy dania sprzedawane w sklepach jako jednodaniowe posiłki też będą takie wyśmienite.

Picture of Hubert Dąbrowski

Hubert Dąbrowski

Ekspert i pasjonat wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie.

zapisz sie do Newslettera

Picture of Huber Dąbrowski

Huber Dąbrowski

Ekspert i pasjonat wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie.

To warto przeczytać

Ostatnio dodane

Dołącz do nas

 


Jeśli chcesz otrzymywać ciekawe informacje o sztucznej inteligencji wypełnij formularz

AI Marketing - blog sztuczna inteligencja w biznesie i marketingu
AI Marketing - blog o sztucznej inteligencji

AI Marketing to specjalistyczny blog poświęcony zastosowaniom sztucznej inteligencji w biznesie i marketingu. Odkryj najnowsze trendy, analizy i innowacje w dziedzinie AI. Dowiedz się, jak technologia ta rewolucjonizuje świat biznesu i jak możesz ją wykorzystać w swojej firmie

zapisz sie na Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać ciekawe nowości o sztucznej inteligencji